Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Implementace chatbotů jako online podpora prodeje
(Lucie Chlubná)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//jjphn8// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Andrea Barrett)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa256/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
(Pavlína Bejčková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3ud67y// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
(Jan Kolář)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1xzm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Lukáš Hlaváček)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l33ww/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza dopadu nedodržení specifikací zákazníka na produkt
(Jan Nechánský)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//gxh3dn// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Petr Podařil)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b6442/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
(Kateřina KASKOUNOVÁ)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//54njng// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma