Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
(Lev Alimpiyev)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k5ug0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Internet a reklama
(David Zapletal)2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vqztj/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Reklama a internet
(Michaela Dudoňová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b2cuv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako inzertní médium
(Michaela Pařenicová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m4yx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v internetovém marketingu
(Tomáš Hermach)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kj3el/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Trendy marketingové komunikace na internetu a jejich aplikace ve firmě
(Pavol Hubert)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wgdwv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci
(Yana Galkina)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ts6lj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma