Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
segmentace trhuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
(Martina Lachmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id//r9vjfl// | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti
(Milan Pluháček)2014, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/pw8jt/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Lenka Pavlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tk16b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
(Roman Fisek)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zoue8/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
(Svobodová Svobodová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/czgn3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané prodejny
(Natálie Švihálková)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ram5b/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
(Alena Frýdlová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pp7l0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Natalia Odstrčilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//u925y3// | Ekonomika a management / Management podniku | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma