Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
alternativni a augmentativni komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující volbu vhodného způsobu komunikace s dítětem s autismem a sluchovým postižením
(Lucie Žďárská)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oi9lr/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky | Práce na příbuzné téma
Využití alternativní a augmentativní komunikace při narušené komunikační schopnosti dětí s mentálním postižením a autismem
(Hana Holanová)2008, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nsx02/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Využití metod augmentativní a alternativní komunikace při výuce žáků na základní škole speciální
(Andrea Navrátilová)2011, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c22a5/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u žáků s kombinovaným postižením
(Petra Doležalová)2013, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/koy9y/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Formy komunikace u dětí s autismem a přidruženým těžkým mentálním postižením
(Kateřina Jansová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hsa6n/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky | Práce na příbuzné téma