Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
b2b prostrediKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh možností využití nástrojů digitální marketingové komunikace pro firmu působící na B2B trzích
(Nikola Černá)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//tdyiht// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma
Implementace direct marketingu v sektoru B2B
(Lukáš Bárta)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me4lm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Non-verbal Salesperson Behaviour in the B2B Environment
(Nico Thümler)2023, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91246 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B
(Kateřina VOJČOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//vq927t// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
(Martina Horáčková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h5xlz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
(Stanislav Krátký)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bj9lv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
(Martin Lenfeld)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ur4af/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online B2B marketing na příkladu vybrané firmy
(Veronika Totková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71694 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů elektronického marketingu v malé B2B firmě
(Tomáš Pokorný)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//719iju// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza využiteľnosti Microsoft Dynamics 365 platformy pre B2B marketing a reporting
(Radoslav Sabadoš)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86082 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma