Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cezKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
(Lucie Trková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mqt45/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie skupiny ČEZ v regionu střední Evropy
(Jan Zapletal)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gxm0x/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika a mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Percepce a pozice aktérů českého energetického trhu vůči klimaticko-energetické politice Evropské unie: případová studie ČEZ a.s.
(Marek Hrdina)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e8i1e/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika a mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Fundamentální analýza akcie ČEZ a energetického sektoru v ČR
(Richard Komínek)2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/hd5jo/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Vhodnost akvizic ČEZu v rámci energetické politiky
(Miroslava Kubátová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xeda5/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma