Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

consumers

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 27 prací)
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
 (Tomáš Sadílek)

2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/75754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

The influence of smartphone colour palettes on consumers’ attitudes and purchase intentions
 (Alissa Maier)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77479 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

The Importance of Understanding of Turkish Consumers' Behaviors to Determine the Most Convenient Adaptation Strategy for Global Companies which Plan to Enter Turkish Market
 (Emel Kartal)

2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//df3p9l// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma

An investigation of the influence of consumers‘ shopping orientations and gender differences on online purchasing behaviour in the apparel sector
 (Monika Matyó)

2013, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//w5jn1x// | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Localizing reactions to globalization among Czech beer consumers and their relation to the phenomenon of identity crisis
 (Lukáš Černo)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/33340 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Planned obsolescence: Understanding the reality of durable goods obsolescence and consumers' disposal behaviour
 (Jana Nejedlá)

2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/28895 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
 (Zuzana Štěpánková)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/42094 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 27 prací)