Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cosmeticsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Finanční analýza společnosti Schwan Cosmetics CR, s.r.o.
(Ilja Gricajenko)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//niyxj1// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Linguostylistic Aspects of Cosmetics Advertising Texts in English
(Veronika Kročilová)2020, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ynk7be// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Analysis of communication strategies in promotional texts of cosmetics industry
(Veronika SIVÁKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//hijszm// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of cosmetics quality in China
(Jingyi Qi)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82872 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Greenwashing in cosmetics as a tool of profit
(Natálie Linhardtová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88172 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Exploring the impact of TikTok and Instagram marketing on generation Z cosmetics female consumers in the Czech Republic
(Olha Vasylchenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88411 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China
(Yihan Wang)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83864 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu
(Veronika Prátová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bj0mh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej
(Mária Marchynová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45388 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma