Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customers satisfactionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Kateryna Grydasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tswmz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Huong Thanh Duong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Factors Influencing Customers’ Bank Selection Decision
(Teymur Akhundov)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b6ykt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
(Kamila Zápecová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cse44/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti zákazníků železničních společností
(Marek Tesař)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vlc78/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti
(Veronika DVOŘÁKOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//inu40d// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Managing for Quality in Hospitality
(Dominika Nováková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11620/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Využitie marketingových nástrojov pri predaji finančných produktov a ich vplyv na spokojnosť klienta
(Peter Horčiak)2011, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/af0zb/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
(Kateřina Caklová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h2kr1/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma