Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

guerillova kampan

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Analýza guerillové kampaně
 (Monika Hrstková)

2014, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/ao0vgc/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma

Aplikace mezinárodních guerillových kampaní na český trh - nWave s.r.o.
 (Štěpán Osoha)

2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/40369 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Návrh guerillové kampaně pro společnost Baliarne obchodu Poprad
 (Karolína Svobodová)

2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//oadi4m// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Komunikace mezinárodních nevládních neziskových organizací: "guerillové" versus "klasické" kampaně Amnesty International
 (Kateřina Freslová)

2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rpkhg/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma

Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z hlediska návratnosti investic
 (Veronika Stávková)

2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//m0swa4// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
 (Veronika Horonyová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//hd9rcu// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma

Nízkorozpočtová komunikační kampaň
 (Tereza KOLAŘÍKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//zco2zx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Využití prvků guerillového marketingu v českých marketingových kampaních
 (Lenka Vybulková)

2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//v5kt7x// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma

PROJEKT FESTINA 2008-Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky
 (Luboš KOPECKÝ)

2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4hag3y// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma