Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
integrovana marketingova komunikace znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace Českého biatlonu
(Karel Halberštádt)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f6tyql// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
(Veronika Nemečková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ozm05/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Moderní formy marketingové komunikace
(Jakub Hrabák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rztd4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní integrovaná marketingové komunikace a její vliv na úspěšnost prodeje
(Tomáš Dvořák)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sngr0/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Petra Podařilová Havlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yqwm8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Tomáš Bajtler)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljocm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšný prodej společnosti Globus
(Štěpánka Pelešková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pf68j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
(Adrianna Rossini)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hcjo5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení
(Pavla Baťhová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cjnvm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna
(Jindřich Pecinovský)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fk0on/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma