Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
personalizaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Personalizace politiky v ČR: Analýza projevů personalizace ve volebním procesu
(Magdaléna Fričová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42459 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Personalizace politiky v České republice
(Marcela Voženílková)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kc409/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Práce na příbuzné téma
Personalizace politiky na komunální úrovni v České republice
(Andrea Lukáčová)2019, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nn3y0/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Práce na příbuzné téma
Personalizace v české politice po roce 2013
(Aneta Čedíková)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ll5o5/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Personalizace evropských demokracií. Případová studie Beppe Grilla
(Kateřina Chytilová)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dnqmx/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropská studia | Práce na příbuzné téma
Personalizace a customizace při vyhledávání
(Petr Šmíd)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p7e6h/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Personalizace poměrného systému a preferenční hlasování na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR
(Jaroslav Makovec)2013, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/nfmix/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Krajské volby v ČR optikou konceptu druhořadých voleb a personalizace volby
(Radovan Brtník)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jqmfa/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Fenomén personalizace v české politice - role lídrů ve volbách v roce 2017
(Veronika FAJKUSOVÁ)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//h7f05s// | Politologie / | Práce na příbuzné téma