Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
presvedcovaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu
(Veronika Prátová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bj0mh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyk přesvědčování v reklamě
(Lucie Nápravníková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e8sky/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyk přesvědčování v reklamě
(Miroslav Jobák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xbtsd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyk přesvědčování v reklamě
(Nikola Konrádová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wg6na/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyk přesvědčování v reklamě
(Lucie Šubrtová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e901a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě - Studie reklamní kampaně produktu Flora
(Magda Radová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0fqo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyk přesvědčování v reklamě
(Michaela Leichtová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r88z2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyk přesvědčování v reklamě
(Lucie Holubičková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qg4lm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Televizní kampaň „Nemyslíš, zaplatíš“
(Alena Pitašová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w3yfo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
(Petr Přikryl)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w91wn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma