Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
proces marketingoveho vyzkumuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
(Barbora Svatá)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p4kp7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu
(Romana Jirsová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vom1q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
(Denisa Novotná)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e295u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces a preference středoškoláků při výběru dalšího vzdělávání
(Jiří Wagner)2011, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/v2v65/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodovací proces na trhu energetických nápojů
(Lucia Pinková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42265 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy: případová studie Fakulty podnikohospodářské VŠE
(Eliška Ctiborová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57587 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Proces zřízení akreditovaného testovacího střediska ECDL na příkladu firmy HTH system, s. r. o.
(Evgeniya Boyarintseva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50263 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma