Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagace a reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
(Veronika Malcová)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//hrtkwd// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
(Lucie Procházková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z4feb/ | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Plánování a řízení výroby v malých a středních podnicích
(Markéta DRNOVÁ)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//irvypx// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
(Vladimíra KOKALEVSKÁ)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//zn5lwq// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)
(Georgiy PASTUKHOV)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//kv296c// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
(Helena Kratochvílová)2014, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t7p8r/ | Právní specializace / Právo a podnikání | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka
(Luboš Příhoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zy015/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Trojhvězdí pražských nakladatelských domů zlaté éry české novodobé kultury přelomu 19. a 20. století – charakteristika a význam Ottova, Topičova a Vilímkova nakladatelství
(Veronika Kordasová)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bz6gw/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Formy propagace neziskového festivalu Budějovický Majáles a vyhodnocení propagačních aktivit
(Michaela Brychová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//cdt86y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma