Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie crm.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací
(Renata LIŠKAŘOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s09mu8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění
(Martina STAVJAŇOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wcaowr// | Ekonomika a management / Logistika a management | Práce na příbuzné téma
CRM - nástroj moderního marketingu
(Jan Viskot)2010, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wkwz0/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Tvorba IT strategie s využitím CRM
(Irena Hladíková)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xexrg/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s.
(Andrea Legdanová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cf87r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie firmy dle CRM systému
(Jana Kuráňová)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85143 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Implementácia princípov a filozofie CRM v konkrétnej firme
(Lukáš Rokošný)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50956 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zavedení filosofie CRM v konkrétním podniku
(Eva Musilová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50944 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
(Ondřej Kubáček)2016, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//izvknz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza procesů pro implementaci CRM v konkrétní organizaci
(Jan Suchý)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57589 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma