Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zvyseni povedomiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
(Hanačíková Hanačíková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oiq98/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh na zvýšení povědomí o Mysliveckém spolku Jevišovice
(Novotná Novotná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/vtjlj/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí obyvatel Bašky o mimořádných událostech obce Baška
(Aneta Pavloková)2020, absolventská práce, CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
• https://is.caritas-vos.cz/th/ev1rv/ | Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální a humanitární práce | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
(Jakub Leinberger)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/rwwjm/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o neziskové organizaci pomocí stanovení propagačních pravidel na Facebooku
(Aneta SUCHANOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//5q0wpl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti
(Marek Brostík)2021, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4ahdqr// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o
(Martin Náplava)2021, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/cub68y/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně pro zvýšení povědomí nové regionální značky.
(Michal Maršo)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//rgpehl// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace drobného podniku pro zvýšení povědomí o firmě a značce
(Aneta Tomčalová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//rgacz1// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
(Michaela Mariánková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rswj80// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma