Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cultureKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Regulatory Culture of the Italian Energy Market: a potentional conflict with the vision of market liberalization?
(Lukas Grossi)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yy8q0/ | Mezinárodní teritoriální studia / Energetická bezpečnost (angl.) | Práce na příbuzné téma
Ústavněprávní aspekty „Cancel culture“
(Patrik Feltl)2023, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i4in5/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
(Aybüke Uzsoylu)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j87sm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Ústavněprávní aspekty „Cancel culture“
(Patrik Feltl)2023, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i4in5/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
The Influence of Fandom Culture On Individual Learning and Acquiring the English Language in Relation to Krashen's Hypotheses
(Julie Králová)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/at7xu/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Methodology of Culture-related Topics in Secondary School Teaching
(Klára Sedláčková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v197i/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
(Hanna Nimchuk)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gzsrt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Zhanibek Sagymbay)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/is64w/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Purchasing Identities - Group identity and consumer culture
(Mariia Shvedchenko)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ph1zs/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Ethnography of Czech Start-up Culture 4.0
(Yihan Wang)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e4q50/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma