Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
celebritaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití celebrit v marketingové komunikaci
(Klára Pokorná)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pd4u7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický aktivismus celebrit v Irsku
(Denisa Hlušičková)2019, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t0ldc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Celebrity endorsement v online marketingu
(Marie Neradová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ibc37/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
(Dominika Beneš Kováčová)2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fqkkd/ | Anglická jazykověda / | Práce na příbuzné téma
Politicians in Late-Night Celebrity Talk Shows
(Šárka Havelková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mdb1o/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Kdo, s kým, o čem, pro koho. Formát televizní písničky jako produkt spolupráce kulturních průmyslů a nástroj budování statusu pop-celebrit v 60. letech v Československu.
(Miroslava Papežová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r0z63/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Celebrity endorsement v marketingu sociálních sítí
(Martina Zelinková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zitb4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
(Adam Škaloud)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y39ry/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
(Lucie Hrušková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12640/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
(Ilya Gorbatov)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mxr6x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma