Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rizeni vztahu se zakazniky marketing communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
(František Řiský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/issnq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Jana Jeleňová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mxnj7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky
(Kristýna Kvapilová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6317 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Lucie Ehrenbergerová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uy20j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Jan Krampla)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/akvyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
(Ismail Benyahya)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ftiy57// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Nové nástroje komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Tereza Popelková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nzu43/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Kristýna Teifertová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5ylv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma