Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

počítačová hra

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Počítačová hra jako tvůrčí nástroj ve světě umění
 (Alžběta Růčková)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vaxd5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika | Práce na příbuzné téma

Hra jako (foto)grafické umělecké dílo
 (Hana Müllerová)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m1o3i/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Počítačová hra jako umělecké dílo
 (Tereza Cibulková)

2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM6322 | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - výtvarná výchova, Učitelství pro 2. stupeň základních škol - etická výchova | Práce na příbuzné téma

Associations of the mindfulness and Internet gaming disorder: Implications for the game design
 (Laura Ondušková)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m89xk/ | Aplikovaná informatika / Sociální informatika | Práce na příbuzné téma

Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
 (Filip Daňhel)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o21vp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Umění tělních tekutin. Teorie a praxe mezi bio art a sci art
 (Aneta Chatzigeorgiu)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a7fkc/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
 (Simona Kubiczková)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qgem2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Device art a prípadová štúdia Device_art festival 2012/2013
 (Miloš Fecko)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lc0b7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Land art a street art jako nástroje aplikace environmentální výchovy do výchovy výtvarné
 (Bohdana Kalinová)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/e5iam/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma