Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Generace Millennials

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Vytvoření komunikační strategie na nastupující generace pro sítě čerpacích stanic
 (Martin Dostál)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu

http://theses.cz/id//2cgw1p// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma

Návrh komunikační strategie pro generace Y a Z na trhu práce
 (Soňa Kapusňáková)

2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/143279 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
 (Kateřina Luxová)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m7j3v/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z
 (Tereza Poštulková)

2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//cx5s89// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie České spořitelny směrem ke generaci Z
 (Thanh Hien Trang Huynh)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/91573 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
 (Vít Mašek)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//9qeqz5// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z
 (Lukáš Janečka)

2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3qfrh5// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
 (Kristýna Schwarzová)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu
 (Štěpánka Wampulová)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//r5uktm// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)