Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing of the non-profit organizationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing of non-profit organization
(Lejla Rašić)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qrgou/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
(Romana Ruttkayová)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qrdto/ | Andragogika / | Práce na příbuzné téma
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
(Veronika Kundríková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11042/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma