Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tools of communication mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
(Leila Butskhrikidze)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zrt5m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
(Ludmila Naušová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//t1mcaq// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
(Martina Kurišová)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/drqil/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
(Pradhuman Soni)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qp4luq// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix v komerčnej poisťovni
(Ľuboš Hodossy)2014, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/qey9v/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
(Zuzana Radošová)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/lnsoy/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
(Angelika Škorníková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13073/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
(Magomed Magomedov)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u2q1s/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Adéla Halouzková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/mcdi5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma