Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
(Oleg Lykhnenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
(Simona Nováková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kd45hg// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
(Vlasta Sedláková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/qvhfl/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na nákupní chování
(Kateřina Čechurová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kd7lk/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
(Andrea Horňáková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0cr6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
(Lucie Hrušková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12640/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Elizaveta Zigulia)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chqs4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
(Nikita Yuskov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
(Lev Alimpiyev)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k5ug0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma