Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osobní značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
(Luboš Mašek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j3pll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb
(Pavlína Ištoková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9547/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Rolux, s.r.o. na rakouském trhu
(Linda Chrudinová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85697 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie startupového projektu GENERO slides
(Martin Mužík)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vq9rx/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
(Anzhelika Khaustova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora
(Hana Navrátilová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yh526/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
(Martina Hollarová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nos5j/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
(Puto Puto)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xsu4g/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako marketingový nástroj značek
(David Kubánek)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92845 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
(Kamilla Yerkimbekova)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/h8gz2/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma