Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
(Aleš Polák)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/16463 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Project Management
(Salvika Bali)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l6go5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
(Anna Mordosova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z0vls/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
(Veronika Medková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pvtwy/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
(Ivana Štejnarová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qeii3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zpětná vazba jako nástroj marketingového řízení
(Iva Kážová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//1m1riy// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
(Yijing Li)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bd3qk/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
(Anna Javůrková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm1fa/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky
(Eliška Hollanová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h4va6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Potenciální rizika realizace vize v marketingovém řízení obchodní jednotky OK POINT
(Klára Hušková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xpsqe/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma