Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
InscenaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sebeprezentační kongruence a variabilita: role psychologické blízkosti aktéra a příjemce, pohlaví a sebediskrepance
(Jan Slovák)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ox0w0/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Herecká cesta od studia postavy k poznání sebe sama aneb Jak vnímám studium na herecké škole
(David Krchňavý)2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/15184 | Dramatická umění / Herectví činoherního divadla | Práce na příbuzné téma
Inscenace opery Iris v Plzni - s přihlédnutím v roli Kjóta
(Jakub Hliněnský)2022, Diplomová práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/17936 | Hudební umění / Zpěv | Práce na příbuzné téma
Reflexe práce na absolventské roli Faidry v inscenaci Faidřina láska
(Simona Rejdová)2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/aqb6y/ | Dramatická umění / Činoherní herectví | Práce na příbuzné téma
Obhajoba Absolventské role v inscenaci Opilí - Karl
(Filip Ježowicz)2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/cf1nj/ | Dramatická umění / Činoherní herectví | Práce na příbuzné téma
Obhajoba Absolventské role v inscenaci Poprask na Laguně - Checca
(Eliška Brumovská)2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/lokoc/ | Dramatická umění / Činoherní herectví | Práce na příbuzné téma
Obhajoba absolventských rolí v inscenaci Mejerchold.
(Eliška Vocelová)2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/dvejw/ | Dramatická umění / Činoherní herectví | Práce na příbuzné téma
Obhajoba absolventské role: Woland v inscenaci Mejerchold (Jakub Kostelník, režie J.A.Pitínský)
(Radek Melša)2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/unf5j/ | Dramatická umění / Činoherní herectví | Práce na příbuzné téma
Předpoklady skryté manipulace v umělecké tvorbě a její uplatnění na divákovi v roli participanta
(Tereza DVOŘÁKOVÁ)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//k1druq// | Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Filmová, divadelní, televizní a rozhlasová studia | Práce na příbuzné téma
Obhajoba absolventské role Konstantin Gavrilovič Treplev v inscenaci Světová duše
(Matyáš Darnady)2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/h2b8d/ | Dramatická umění / Činoherní herectví | Práce na příbuzné téma