Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Public relationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program vybrané značky
(Tereza Valvodová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//aq1qps// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingový nástroj
(Jiří Brych)2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//5xqlyz// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
(Žaneta ŽELEZNÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vl0slo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?
(Vendula MALOCHOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//su2w0h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
(Jana ONDILLA)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//op3juy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
(Zdeněk BROKL)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//x1j0k4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program)
(Petra HOFMAN)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k08m7a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
(Nela FIŠEROVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bi06qe// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a. s.
(Miroslav SÁBA)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1ojc2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
(Jana OCHOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mztbe0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma