Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

sportovně, zaměřená, značkou, podporovaná, zábava

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
 (Hildegard Liebl)

2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma

The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
 (Hildegard Liebl)

2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma

The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
 (Hildegard Liebl)

2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma

Značka jako zábava
 (Tomáš Svoboda)

2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/wvvrh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
 (Hildegard Liebl)

2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma

The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
 (Hildegard Liebl)

2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma

Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
 (Kristýna Kočí)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//c91hhj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
 (Hana Blahová)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
 (Hildegard Liebl)

2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma

Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
 (Veronika Šupová)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)