Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
(Gabriela Bílková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ani3sq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
(Patrik Pham)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
(Patrik Pham)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
(Katarína Ďurišová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//2zv8am// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
(Anh Tung Vu)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//p4hpr7// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Red Bull
(Tereza Svobodová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//du8koa// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
(Ondřej Siuda)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54486 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
(Lukáš Černý)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46582 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma