Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
 (Gabriela Bílková)

2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ani3sq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
 (Patrik Pham)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
 (Patrik Pham)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
 (Katarína Ďurišová)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//2zv8am// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
 (Jan Zbořil)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
 (Anh Tung Vu)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//p4hpr7// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vnímání značky Red Bull
 (Tereza Svobodová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//du8koa// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
 (Ondřej Siuda)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/54486 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
 (Lukáš Černý)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/46582 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma