Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
(Zuzana Kucharovicová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3pxtzm// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov
(Lívia Kovács)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z85sdd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
(Tereza Málková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Privátní značky používané v retailu
(Jan Jungwirth)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jxr1h/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Privátne značky potravín najväčších maloobchodných reťazcov v Česku a na Slovensku
(Jana Hôrková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85098 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
(Jan Kubačka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/m3o9z/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Budování značky a aplikace online marketingu
(Michaela Potměšilová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k6mpn/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Význam privátní značky pro společnost Dr.Max
(Petra Machovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6p1m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma