Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rychloobratkove produktyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační strategie firmy v závislosti na typu produktu
(Jan Kancnýř)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54364 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů
(Jiří Smejkal)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bv6w9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží
(Gabriela Horáková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39521 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.
(Lenka ČARKOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k887as// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma