Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/edxup/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Radka Kmochová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sa7ne/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
(Uliana Baliasnikova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oy9cc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
(Pavlína Petrová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qiaf6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Markéta Foltová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix strojírenského podniku
(Jakub Lustyk)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mlka7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace
(Jan Čadil)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v5ur4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
(Stanislav Řehák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2raq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
(Jan Klimáček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i95zm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
(Jakub Rákosník)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yff90/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma