Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Typologie zákazníků

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
 (Ivana Dubišarová)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nzjjy/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma

Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
 (Anida Krajina)

2018, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w7w7x/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
 (Patrícia Bilačičová)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/thaeu/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování hráčů online her
 (Štěpán Gryc)

2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/135796 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry
 (Anton Sarbash)

2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/138608 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
 (Veronika Filipová)

2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/143487 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
 (Mariia Bohdanets)

2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146913 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
 (Ester Turi Nagyová)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//nvw70o// | Management / | Práce na příbuzné téma

Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
 (Visakh Raj)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/x8pnb/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)