Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

program media

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Evropeizace českého filmového průmyslu prostřednictvím programu Evropské unie MEDIA
 (Kateřina Borovská)

2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m13pi/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropská studia | Práce na příbuzné téma

Kreativní Evropa - MEDIA a jeho dopad v České a Slovenské republice
 (Kristína Lenka Ružičková)

2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//w54ten// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma

Organizační struktura a motivační program malého, středního a velkého podniku
 (Barbora Gabrielová)

2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/pgxjx/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
 (Žaneta ŽELEZNÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vl0slo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Program kultivace postojů vůči médiím u studentů PVČ
 (Vojtěch Jíra)

2013, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id//2jtpi5// | Vychovatelství / Pedagogika volného času | Práce na příbuzné téma

European Capitals of Culture - an analysis of core program documents with a focus on the Pilsen 2015 organization
 (Petra SLÁMOVÁ)

2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//7qzb02// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma

Hodnocení procesu realizace programu prevence užívání drog ve středně velkém městě
 (Veronika Rolencová)

2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eozl1/ | Sociální politika a sociální práce / Sociální práce | Práce na příbuzné téma

Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
 (Martin Chrt)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/c08x8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
 (Anna Isakova)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/yp8l8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma