Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Hodnota pro zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
(Zuzana Nováková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asyqf/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
(Vahe Ttuyan)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84982 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnototvorného řetězce ve vybraném podniku
(Dagmar Švecová)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dcxlk/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnotvorného řetězce v podniku
(Veronika Macháčová)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oi1is/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
(Lenka Drahotová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//6b5xb4// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
(Ladislava BEZDĚKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4gwdd0// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Viktorie Vacková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oooxo/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Vasilii Zakharov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg6o1/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Miroslav Maláč)2012, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qwxaw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Jana Počtová)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vvoq3/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma