Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizní reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vplyv psychologie na grafický design
(Lucia Kocúreková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86342 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
(Michaela Pafčugová)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/aa5fk/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování v současném hotelnictví
(Vít Vlasák)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ejrbi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
(Martin Vozník)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//qkoo0d// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Racionalita nebo iracionalita spotřebitelského chování
(Martin Daňhel)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mc0su/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých
(Elizabeth JÍROVÁ)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//at4t4w// | Učitelství pro střední školy / Zn-OVan | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
(František Dolejší)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4asb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Televizní reklama v judikatuře
(Lenka Hrušková)2014, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mluqy/ | Právní specializace / Právo a podnikání | Práce na příbuzné téma