Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Call centrum

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
 (Adam Molin)

2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/136183 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma

Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
 (Denisa Ficencová)

2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/gsnqei/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma

Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstanců call centra
 (Denisa Ficencová)

2019, Diplomová práce, České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id//wejj44// | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma

Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
 (Adam Molin)

2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/136183 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma

Call centrum na platformě Asterisk
 (David Rykala)

2016, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/115962 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma

Realizace a zabezpečení telefonního centra s využitím technologie Voice Over Internet Protocol
 (Josef ZAVŘEL)

2011, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//bdx369// | Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management | Práce na příbuzné téma

Návrh a realizace privátní IP telefonní sítě na bázi open source ústředny.
 (Michal Mátl)

2010, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/78942 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma

Call centrum na platformě Asterisk
 (David Rykala)

2016, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/115962 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma

Emulační model IP telefonní infrastruktury pro výuku
 (Richard Mlčoch)

2017, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/119075 | Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika | Práce na příbuzné téma