Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Intercultural Marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
 (Barbora Flegelová)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
 (Barbora Flegelová)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

The Constructive Role of Language in Perception of Emotions
 (Ivona Pástorová)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/r03gd/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

In Search of Identity: The Role of Language in Harold Pinter's Plays
 (Karolína Holmanová)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ur43h/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
 (Barbora Flegelová)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
 (Radka Tlustošová)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zgid2/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma

The role of the community in the language revitalization of Wymysorys and Inari Sámi – a comparison
 (Monika Murgová)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wr96d/ | Filologie / Baltistika | Práce na příbuzné téma

Social media marketing communication in Czech Republic and Georgia
 (Zurabi Shurgaia)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//601jq0// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
 (Dominika Kozlovská)

2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//awbgus// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)