Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

informační středisko

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Informační povinnost a vyžadování informací od zákazníků při poskytování investičních služeb
 (Petr Zajíc)

2014, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z5loo/ | Právní specializace / Právo a finance | Práce na příbuzné téma

Zabezpečení informací a poskytování informací Ministerstvem vnitra ČR a Policií ČR
 (Jarmila Vostrá)

2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/m9ujl/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma

Analýza přínosu informačního centra Europe Direct VŠFS studijní středisko Most
 (Kamila Trylčová)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/btlm5/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma

Europe Direct - příklad komunikační politiky EU
 (Petra Sovová)

2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s0m2w/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa (L'Administration publique) | Práce na příbuzné téma

Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc
 (Regina KYSELOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//1bxetp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Europe Direct České Budějovice a Eurocentrum České Budějovice jako dva hlavní zdroje informací o EU v Jihočeském kraji: komparativní analýza
 (Aneta DVOŘÁKOVÁ)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//di48a3// | Filologie / Francouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice
 (Lucie ZÍKOVÁ)

2008, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//rdn57i// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Europe Direct České Budějovice a Eurocentrum České Budějovice jako dva hlavní zdroje informací o EU v Jihočeském kraji: komparativní analýza
 (Aneta DVOŘÁKOVÁ)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//di48a3// | Filologie / Francouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma