Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
informační střediskoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Informační povinnost a vyžadování informací od zákazníků při poskytování investičních služeb
(Petr Zajíc)2014, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z5loo/ | Právní specializace / Právo a finance | Práce na příbuzné téma
Zabezpečení informací a poskytování informací Ministerstvem vnitra ČR a Policií ČR
(Jarmila Vostrá)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m9ujl/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Analýza přínosu informačního centra Europe Direct VŠFS studijní středisko Most
(Kamila Trylčová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/btlm5/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Europe Direct - příklad komunikační politiky EU
(Petra Sovová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s0m2w/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa (L'Administration publique) | Práce na příbuzné téma
Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc
(Regina KYSELOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1bxetp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Europe Direct České Budějovice a Eurocentrum České Budějovice jako dva hlavní zdroje informací o EU v Jihočeském kraji: komparativní analýza
(Aneta DVOŘÁKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//di48a3// | Filologie / Francouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice
(Lucie ZÍKOVÁ)2008, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rdn57i// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Europe Direct České Budějovice a Eurocentrum České Budějovice jako dva hlavní zdroje informací o EU v Jihočeském kraji: komparativní analýza
(Aneta DVOŘÁKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//di48a3// | Filologie / Francouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma