Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Psychologie reklamy
(Martina Řehořová)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lgk58i// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
(Gabriela Kolářová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y8ugb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vlivy médií a reklamy na děti jako spotřebitele
(Sandra Márová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aysii/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na rozhodování zákazníka
(Petr Čermák)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/je9tm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Statistická analýza působnosti reklamy v médiích
(Martina Kratochvílová)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//m1u965// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Děti jako cílová skupina reklamní manipulace
(Kristýna ZVĚŘINOVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//yqys7t// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
(Lenka Říhová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ul13x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
MARKETING JAKO NÁSTROJ MANIPULACE
(Vladimír POLÁNKA)2008, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//gdpuxg// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
(Jana Bezačínská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/avvtw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
(Anna Shumeiko)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h1wqr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma