Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
(Yedeli Baideili)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//5txav4// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
(Suraj Gupta)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pp93z/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
(Hoai Thu Tran)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//9ybu49// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
(Laura Probstnerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69426 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
(Sitora Salieva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2mz0jw// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
(Chunping He)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117761 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Perception of Chinese hi-tech brands in Europe
(Nikola Vargasová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53064 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky HUAWEI čínskými studenty
(Martin Legart)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110618 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza image značky na trhu s čínskou medicínou
(Tereza Polášková)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139868 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Budovanie značky DONGFENG
(Samuel Prezbruch)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//1veqfj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma