Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
EmoceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
(Olena Levchytska)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tkg52/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Motivace spotřebitelů pro využití blockchainu v obchodních modelech sdílené ekonomiky
(Ema Štefániková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a0c7c/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Motivace zákazníka k nákupu
(Konrádová Konrádová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ddgg2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Motivace spotřebitelů k účasti ve sdílené ekonomice
(Tomáš Kyselý)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1glvmo// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu
(Veronika Prátová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bj0mh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu
(Veronika Prátová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bj0mh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
(Veronika Schwarzová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/gwojg/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma