Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CRMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sdílení klientských informací, jeho úprava a aktuální podoba v České republice
(Kristýna Blahová)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/3408 | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
(Mojmír Nejezchleb)2014, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/surwy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
(Jiří Mařík)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76997 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
(David Sedláček)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49369 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
(Ondřej Novotný)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nkzild// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
(Lukáš Kondler)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/o6h84/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on corporate communication
(Katsiaryna Asipenka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gdlxh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Návrh věrnostního programu CRM v prostředí leasingové společnosti a jeho finanční aspekty
(Petra Hrstková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/glflx/ | Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma