Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fmcg sectorKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
(Max Ralph Carle)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91282 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
(Lucie Müllerová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29891 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Význam a efektivita stáží (trainee programu) v konkrétní firmě (FMCG oblast)
(Tereza Padevětová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88980 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Neloajalita spotřebitelů v FMCG sektoru
(Dominik Dlouhý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93323 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv genderové diverzity středního a vrcholového managementu na finanční a nefinanční výkonnost podniku se zaměřením na FMCG sektor
(Natalie Fišerová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88102 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Role marketingu v malých a velkých firmách: kvalitativní studie v sektoru FMCG
(Michaela Sekyrková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/64218 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost firem v rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods
(Dzmitry Melnik)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29500 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití metody Assessment Centre při výběru obchodních zástupců ve společnosti působící v oblasti FMCG
(Šárka Hrdinová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Specifika trhu rychloobrátkovým zbožím v Ruské federaci
(Maria Burdina)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32210 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma