Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotrebiteľKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřebitelské chování
(Lucia Holbíková)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uvvl5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování zákazníků na trhu vlasové kosmetiky
(Monika Šibíková)2009, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/73134 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování zákazníků na trhu vlasové kosmetiky
(Monika Šibíková)2009, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/73134 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování zákazníků na trhu vlasové kosmetiky
(Monika Šibíková)2009, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/73134 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma