Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Subvertising

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
 (Barbora Ambrozová)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q04t4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
 (Barbora Ambrozová)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q04t4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Reklamná sabotáž optikou teórie "stratégií" a "taktík" Michela de Certeau
 (Beáta Révayová)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/afvtm/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Mediální aktivismus a jeho projevy ve společnosti s nástupem nových médií
 (Kateřina Vágnerová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w59ud/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
 (Milena Pelinková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fo6uz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Umění a reklama
 (Hana KUNDRÁTOVÁ)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//sz22sy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma