Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
L'OréalKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
La comparaison de la communication marketing de Studio Bart et de Dharma Yoga
(Tereza SLAVÍKOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//jnlwms// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
(Bára LIBOSVAROVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Analyse de la communication marketing et de la gestion du biathlon en République tcheque
(Laura RACINOVÁ)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//6d4qbm// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
(Valentýna MICHÁLKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//r6wjuz// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
(Petra RACHVALOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
La communication marketing des institutions éducatives
(Barbora SVOBODOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//5y760a// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Analyse de l'efficacité des activités de marketing de la ville de Lipník nad Bečvou en République tchéque
(Kateřina KROČILOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//uieocl// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Les stratégies de marketing des marques de produits de beauté francophones
(Dilyara BEKMUKHAMBETOVA)2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//7qiyug// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - francouzština | Práce na příbuzné téma
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
(Valentýna MICHÁLKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//r6wjuz// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
L'analyse du marketing des produits de beauté Chanel en République Tcheque
(Julie WAVŘÍKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//m3l5ee// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma