Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Televizní trhKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní
(Pavla Bártová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23656 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Mediální ukazatele reklamní kampaně při plánování a realizaci
(Veronika Pichová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lvpr8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní
(Pavla Bártová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23656 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
(Barbora Švalbová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71136 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Aspekty mediálního plánování malých a středních zadavatelů a jejich reklamních agentur
(Jiří SLAVÍK)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0f3k9d// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Klamavá reklama v televizní reklamě
(Olivie Valentová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12734/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
(Michal Moravec)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w2y03/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
(Pavel Drabina)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzf7z/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Talentové TV pořady, medializace, marketizace a celebritizace - komparace ČS Superstar a Česko Slovensko má talent
(My Huyen Truong)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e4bdp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nová kabelová televize TOP TV - uvedení na trh
(David KOČÁR)2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//27fayb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma